الهه عشق






















سایت مجمع صنایع هوایی جمهوری اسلامی ایران

مجمع هوانوردان ایران

الهه عشق ...

  
 
  روي تخته سنگي نوشته بود:اگر کسي عاشق شد چه کند؟من هم زير آن نوشتم:بايد صبر کند.براي بار دوم که از آنجا گذر کردم زير نوشته من کسي نوشته بود:اگر صبر نداشت چه کند؟من هم با بي حوصلگي زير آن نوشتم: بميرد بهتر است.براي بار سوم که از آنجا عبور ميکردم،انتظار داشتم زير نوشته من نوشته اي باشد،اما زير تخته سنگ جواني را مرده يافت
  

 

 



نظرات شما عزیزان:

sh
ساعت11:12---24 ارديبهشت 1391
عشق یعنی پاکی و صدق و صفا خود شناسی حق شناسی از وفا عشق یعنی دور بودن از خطا بنده بودن خلوت دل با خدا عشق یعنی نفس را گردن زدن پاک و طاهر گشتن روح و بدن عشق یعنی صیقل زنگار دل دیدن اسرار غیب در جام دل
سلام وبلاگ قشنگي داري. موفق باشي


باران
ساعت22:04---12 ارديبهشت 1391
كفش هایم پشتــــــ پایم را میزنند
تنگ شده اند...
میدانم برای چه
خوب میدانم...
مدت زیادی از آخرین باری كه با هم قدم زدیم گذشته است..

بهم سر بزن منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 21:11 توسط مهران|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
Design By : Pars Skin